Google відреагувала на позов Rolling Stone щодо AI Overviews: компанія заявила про зміну користувацьких уподобань
Віцепрезидент Google наголосив, що ШІ-резюме мають співіснувати з класичними результатами пошуку

На саміті зі штучного інтелекту в Нью-Йорку один із топменеджерів Google Маркем Еріксон, віцепрезидент із державних справ і публічної політики, захистив використання AI Overviews у пошуковику, попри новий позов від медіахолдингу Penske Media Corporation, видавця Rolling Stone.
Про це повідомляє The Verge.
Еріксон зазначив, що користувацькі вподобання змінюються: люди все частіше очікують не лише «фактичних відповідей» від оригінальних сайтів, а й контекстуальні резюме від ШІ, які відображаються на початку сторінки пошуку. За його словами, стратегія компанії полягає в тому, щоб підтримувати «здорову екосистему», де зберігається як класична модель із «10 синіми посиланнями», так і нові ШI-резюме.
Водночас останні дані свідчать, що трафік сайтів знижується через появу AI Overviews. У своєму позові Penske стверджує, що падіння відвідуваності напряму веде до скорочення доходів онлайн-видань. Google, за словами Еріксона, не планує відмовлятися від традиційної моделі пошуку, яка безплатно спрямовує користувачів до мільярдів публікацій. Однак компанія визнає, що структура споживання контенту змінюється, і прагне поєднати два підходи: надавати короткі узагальнення від ШІ та водночас стимулювати перехід на першоджерела.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що видавець Rolling Stone подав до суду на Google через функцію «огляд від ШІ». Penske Media звинувачує компанію у зниженні трафіку та незаконному використанні журналістських матеріалів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].