Procter&Gamble після року бойкотування знову почне рекламувати товари на YouTube, пише Hollywood Reporter. Однак ключова вимога компанії – показувати її рекламу тільки на схвалених каналах, а таких менше 10 тисяч. До бойкоту компанія продавала рекламу приблизно на 3 млн каналах.
У березні 2017 року цілий ряд відомих брендів, серед яких P&G, Starbucks, L’Oreal, Domino’s Pizza, PepsiCo, Verizon,Toyota, Subway, Audi, Volkswagen та ін., відмовилися від розміщення своєї реклами на YouTube, тому що часто їх реклама зʼявлялася в відеороликах із негативним контекстом, з пропагандою тероризма чи насильства.
Компанії висунули вимогу до адміністрації відеосервісу – переглянути правила контролю за контентом і розширити штат модераторів. YouTube досягла певного прогресу в цій сфері, хоча це призвело до втрат у монетизації певних каналів.
P&G вважається найбільшим рекламодавцем у США. За даними Kantar Media, у 2017 році компанія витратила на рекламу $2,75 млрд.
Нагадаємо: на початку квітня відеоблогерка Насим Агдам влаштувала стрілянину в офісі YouTube, внаслідок чого було поранено трьох людей, потім скоїла самогубство. Причиною нападу стало її роздратування від того, що YouTube припинив виплачувати їй гроші за розміщення на своїх каналах контенту з негативним змістом.