Procter&Gamble припиняє бойкотувати YouTube
Найбільший у світі рекламодавець знову почне розміщувати рекламу на відеосервісі

Procter&Gamble після року бойкотування знову почне рекламувати товари на YouTube, пише Hollywood Reporter. Однак ключова вимога компанії – показувати її рекламу тільки на схвалених каналах, а таких менше 10 тисяч. До бойкоту компанія продавала рекламу приблизно на 3 млн каналах.
У березні 2017 року цілий ряд відомих брендів, серед яких P&G, Starbucks, L’Oreal, Domino’s Pizza, PepsiCo, Verizon,Toyota, Subway, Audi, Volkswagen та ін., відмовилися від розміщення своєї реклами на YouTube, тому що часто їх реклама зʼявлялася в відеороликах із негативним контекстом, з пропагандою тероризма чи насильства.
Компанії висунули вимогу до адміністрації відеосервісу – переглянути правила контролю за контентом і розширити штат модераторів. YouTube досягла певного прогресу в цій сфері, хоча це призвело до втрат у монетизації певних каналів.
P&G вважається найбільшим рекламодавцем у США. За даними Kantar Media, у 2017 році компанія витратила на рекламу $2,75 млрд.
Нагадаємо: на початку квітня відеоблогерка Насим Агдам влаштувала стрілянину в офісі YouTube, внаслідок чого було поранено трьох людей, потім скоїла самогубство. Причиною нападу стало її роздратування від того, що YouTube припинив виплачувати їй гроші за розміщення на своїх каналах контенту з негативним змістом.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].