Антимонопольний комітет України запросив в Універсал банку інформацію щодо тарифів на перекази між картками в рамках проекту Monobank. Про це повідомив співзасновник проекту Олег Гороховський.
А тем временем Антимонопольный комитет Украины прислал запрос в Универсал банк по проекту monobank. Они “обеспокоены”...
Опубликовано Олегом Гороховским 26 апреля 2018 г.
«Вони «стурбовані» нульовими тарифами за перекази р2р між картками і сумніваються, що це створює нормальну «економічну конкуренцію»...», – написав він на своїй сторінці в соцмережі «Фейсбук».
За даними Гороховского, АМКУ попросив надати відповідь протягом 20 днів, розділивши відповідь «на томи (!!!) по 250 аркушів в кожному».
«Уявляєте обсяг інформації?» – обурився Гороховскій.
Інтерфакс повідомив, що державний уповноважений Антимонопольного комітету України Ганна Артеменко підкреслила, що відповідний запит був направлений 51 банку, в тому числі державним, в межах комплексного дослідження, спрямованого, зокрема, на вивчення наявності обмеження прав споживачів у стягненні комісійної плати за переказ грошей. З огляду на збільшення кількості переказів з-за кордону, досліджується питання про встановлення комісії банками й платіжними системами, додала вона.
«У цьому випадку система р2р фактично береться для порівняльного аналізу, оскільки з технологічної точки зору не суттєво відрізняється від переказів з-за кордону», – написала Артеменко.
Нагадаємо: в середині жовтня екс-менеджери націоналізованого ПриватБанку заявили про запуск інноваційного проекту під назвою Monobank. Дмитро Дубілет, Олег Гороховський і Михайло Рогальський позиціонують свою розробку як інноваційний банківський сервіс, який житиме лише в онлайні.Тобто без фізичних відділень.
Бета-тестування Monobank тривало трохи більше місяця. І 22 листопада він був офіційно запущений у промислову експлуатацію. Подробиці про Monobank можна дізнатися в матеріалі Mind «Банк у кишені: що таке Monobank».
У грудні минулого року НБУ змінив позицію щодо роботи проекту Monobank в Україні, визнавши його цілком законним.
НБУ також роз'яснив правові особливості віддаленого обслуговування клієнтів українських банків, зазначивши, що співробітники банків можуть проводити ідентифікацію клієнтів за межами відділень за умови особистої присутності клієнта.