Генеральний прокурор штату Вашингтон Роберт Фергюсон подав позов проти Facebook та Google через справу щодо розміщення ними політичної реклами. Про це йдеться на сайті відомства.
Зазначається, що жодна із компаній з 2013 року не подавала дані про замовників такої реклами, як того вимагають закони штату. Зокрема, рекламодавці мають оприлюднювати цю інформацію перед громадськістю.
Згідно зі документами, поданими до Державної комісії із розкриття інформації, за останні 10 років кандидати та політичні комітети повідомили про виплати $3,2 млн компанії Facebook та $1,5 млн – Google.
«Політичні закони про відкритість в Вашингтоні розповсюджуються на усіх, і на газету невеликого міста, і на велику корпорацію, – сказав Фергюсон. – Вашингтонці мають право знати, хто платить за політичну рекламу, яку вони бачать».
Рекламодавці повинні збирати інформацію про джерела та оплату політичної реклами та надати її для публічної перевірки. За законом рекламодавці мають зібрати таку інформацію: ім’я кандидата, період, на який її було замовлено, ім’я та адресу замовника реклами, а також її вартість та спосіб оплати.
Нагадаємо: днями стало відомо, що компанія Facebook уклала угоди із принаймні 60 компаніями-виробниками смартфонів та пристроїв та надавала їм персональну інформацію користувачів соціальної мережі.
Як повідомлялось, Facebook опинився в центрі скандалу після того, як на початку березня низка британських і американських ЗМІ повідомили, що компанія Cambridge Analytica збирала дані користувачів Facebook, щоб використовувати їх в політичній рекламі. Згодом з'ясувалося, що Cambridge Analytica отримала особисту інформацію 87 млн користувачів соцмережі. Cambridge Analytica співпрацювала з передвиборчим штабом Дональда Трампа і, як стверджували в компанії, внесла вклад в його перемогу.