Перша тисяча замовників отримала свій «невогнемет» від Ілона Маска

Обов’язковою умовою для отримання вогнемету було підсмажити ним зефір

фото з twitter.com/elonmusk

Компанія Ілона Маска The Boring Company передала першу тисячу вогнеметів під назвою Not-A-Flamethrower своїм замовникам. Про це повідомляє The Verge.

У грудні минулого року Маск написав у Twitter, що після продажу 50 тис. фірмових капелюхів, «ми розпочинаємо продаж вогнеметів від The Boring Company». Він часто говорить речі, які люди сприймають як жарти, але насправді є правдою, особливо у Twitter.

Напередодні Різдва Маску вдалося продати 20-доларових капелюхів на $1 млн. Старт продажів вогнеметів розпочався 27 січня, а вже до 1 лютого всі вони були розпродані. 20 тис. вогнеметів по $500 кожен принесли компанії близько $10 млн прибутків за 100 годин.

Видання зазначає, що, за законами штату Каліфорнія, пристрої, полум’я яких не перевищує 10 футів, не потребують ліцензії, а вогнемет від Маска є не настільки потужним. Виникало й питання, чи вважати його вогнепальною зброєю. Вогнемети військового класу зазвичай використовують рідке пальне, як-от бензин, а в «невогнеметі» використовується пропановий резервуар.

Нагадаємо: бурильна компанія Маска анонсувала продаж вогнеметів для боротьби із зомбі в січні 2018 року.

Згодом він прийняв рішення перейменувати вогнемет на «невогнемет», оскільки під час пересилання товару покупцям могли виникати проблеми з митними службами.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS