Керівництво філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Укрзалізниця» (УЗШК), уклало договір з компанією «Медіа Директ» на розміщення реклами в швидкісних поїздах «Інтерсіті». Про це повідомляють компанії, які протягом чотирьох років розміщували рекламу в швидкісних поїздах і видавали бортовий журнал «Інтерсіті» «Ай Ком» та «Офісер».
За даними компаній, УЗШК порушила конкурсні процедури.
«Новий в. о. директора філії УЗШК Сергій Лейбук порушив законодавство, а також ряд внутрішніх процедур, проігнорувавши прийняте 21 червня 2018 року рішення правління ПрАТ «Укрзалізниця» про продовження договору з компаніями «Ай Ком» та «Офісер» до 31 грудня 2018 року», – йдеться в прес-релізі.
Згідно з повідомленням, в умовах договору вказано, що у чинних операторів є пріоритетне право на його продовження. У разі якщо філія УЗШК вирішила змінити підрядника, вона зобов'язана була організувати відкритий конкурс.
«Однак ніякого конкурсу не проводилося», – повідомляють у компанії.
Договір із ТОВ «Медіа Директ» керівництво філії УЗШК підписало 25 червня 2018 року без проведення конкурсу. А 27 червня рекламодавці «Інтерсіті» почали отримувати листи від компанії ТОВ «Медіа Директ» із пропозицією переукласти договори на розміщення реклами в поїздах з їхнєю компанією.
Посаду в. о. директора філії УЗШК Сергій Лейбук обіймає з 6 червня 2018 року. Раніше він працював головним інженером аеропорту Бориспіль. На медіа-ринку всім відомо, що розміщенням реклами в аеропорту Бориспіль займається рекламне агентство «Мегаполіс», засноване Ольгою Васильєвою. Компанію «Медіа Директ», яка отримала право розміщувати рекламу в поїздах «Інтерсіті», також заснувала Ольга Васильєва.