Американська Hyperloop вибрала, де будуватиме комерційну надзвукову лінію

Перша лінія матиме довжину 10 км і будуватиметься три роки

фото Twitter @Hyperloop

Американська компанія Hyperloop Transportation Technologies (HTT) уклала угоду з владою Китаю про будівництво першої в світі комерційної лінії швидкісного надзвукого транспортування. З цією метою HTT і одна з китайських держкомпаній створять спільне підприємство, повідомляє TecnoBlog з посиланням на Центральне телебачення Китаю.

«Китай – лідер за протяжністю високошвидкісних залізничних перевезень на далекі відстані. Зараз китайська влада шукає більш ефективний спосіб транспортування за допомогою технології Hyperloop», – сказав голова ради директорів HTT Бібоп Греста. На першому етапі протяжність вакуумної лінії складе 10 км, і згодом буде продовжуватися.

Про намір почати будівництво комерційної лінії Hyperloop гендиректор HTT Дірк Алборн заявив ще півроку тому в кулуарах Всесвітнього економічного форуму в Давосі. За його словами на створення першого маршруту піде близько 3 років.

«Нашим консультантом із залучення коштів є JP Morgan, а також американські, європейські та китайські фонди», – зазначив Алборн.

Концепцію надзвукового поїзда, який рухається у вакуумній трубі, представив у 2013 році засновник компаній Tesla і SpaceX Елон Маск. Технологія Hyperloop працює на системі магнітів, яка піднімає колеса над рейками, зводячи до мінімуму силу тертя. Магнітно-левітаційні поїзди отримали назву «маглев».

А завдяки вакуумному тунелю зводиться до нуля ще й опір повітря. Тому поїзд може розвивати швидкість до 1100 км/год, що майже дорівнює швидкості звуку. При цьому електроенергії витрачається мінімум, і живлення забезпечать сонячні електростанції. Поїзди Hyperloop стануть швидшими не тільки за сучасні поїзди, а й за літаки. Їх планується використовувати як для пасажирських, так і для вантажних перевезень.

Нагадаємо, Україна і Hyperloop підписали угоду про співпрацю, яка передбачає спільну розробку технологій та пошук інвесторів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS