Міста розроблятимуть комплексні транспортні схеми на 30–40 років

Для чіткого розуміння перспективного розвитку транспортного руху

Фото: Shutterstock

Комплексна схема транспорту (КСТ) має розроблятися як окремий документ на основі генерального плану міста і згідно з новими державними будівельними нормами (ДБН), міста з населенням понад 100 000 мешканців повинні розробляти КСТ на 30–40 років.

Про це заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Лев Парсхаладзе написав на своїй сторінці у Facebook.

«Це дасть чітке розуміння перспективного розвитку транспортного руху. Тобто дозволить: оптимізувати роботу усіх видів транспорту не тільки зараз, але й на майбутнє; організувати дорожній рух з мінімальним рівнем заторів; знизити аварійність та підвищити безпеку на дорогах», – зазначив він.

Ми змінюємо життя людей на краще, тому оновлюємо ДБН щодо організації транспортного руху в великих містах. Так, згідно...

Опубликовано Львом Парцхаладзе Вторник, 24 июля 2018 г.

Як зазначається, відповідні зміни містяться в новому ДБН «Планування і забудова територій», який розроблений інститутом «Діпромісто» та набирає чинності з 1 вересня 2018 року.

Так, КСТ має розроблятися як окремий документ на основі генерального плану міста, в якому повинні враховуватись: соціально-економічні та планувальні особливості міста; зростання населення і території; перспективні зміни у розміщенні великих підприємств, будівництва, торгових й інших об’єктів.

«Та виходячи з цього КСТ обов’язково має враховувати перспективний рівень автомобілізації», – підкреслив Парцхаладзе.

Міста розроблятимуть комлексні транспортні схеми на 30-40 років
Фото: facebook/lev.partskhaladze

Крім того, він зазначив, що якщо міста з меншим населенням мають проблеми з транспортним рухом, то вони також можуть розробляти такі комплексні схеми транспорту.

ДБН – обов’язкові до виконання нормативні документи, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.

Нагадаємо, Мінрегіонбуд обмежив з 1 вересня 2018 року висоту забудови та зони для евакуації населення, запроваджує межу забудови до зелених зон, а також запроваджує нові норми для будівництва шкіл та розміщення транспортних засобів, зокрема забороняє паркування в межах житлової зони.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS