У ІІ кварталі 2018 року на світовий ринок надійшло близько 10 млн смарт-годинників, тоді як минулорічний показник за цей же період склав 5 млн одиниць, за даними аналітичної компанії Canalys.
Компанія Apple залишається найбільшим виробником «розумних годинників», однак інші компанії, такі як Fitbit і Garmin, останнім часом розширили свій асортимент, що дозволило їм відібрати у лідера певну частину ринку, пише DailyComm.
У квітні-червні Apple випустила 3,5 млн смарт-годинників, це на 30% більше, ніж минулого року. Поставки в Азію (виключаючи Китай) перевищили 250 тисяч штук, з яких близько 60% припало на частку Apple Watch з підтримкою LTE.
У ІІ кварталі модель Apple Watch Series 3 з можливістю стільникового зв'язку вийшла на перше місце в Азії за продажами смарт-годинників.
У минулому кварталі американська корпорація уклала кілька партнерських угод з операторами в Австралії, Японії, Сінгапурі, Таїланді, Індії та Південної Кореї, і вже в цьому кварталі зусилля Apple щодо підкорення Азіатсько-Тихоокеанського регіону принесли свої плоди.
Разом з тим, експерти звернули увагу на те, що конкуренти становлять дедалі більшу загрозу для Apple, враховуючи, що квартальні поставки їх смарт-годинників вже подолали позначку в 1 млн штук.
Це позначилося на ринковій частці Apple: якщо в квітні-червні 2017-го показник досягав 43%, то в минулому кварталі він знизився до 34%.
У споживачів тепер набагато ширший вибір, ніж рік тому, зазначає видання. В умовах конкуренції виробники намагаються виокремити свою продукцію, впроваджуючи в неї передові системи вимірювання серцебиття, розширюючи можливості для побудови тренувань і картографічні функції.
Крім того, корпрації Samsung і Google також мають наміри випускати смарт-годинники під брендами Galaxy і Pixel відповідно.
Тим часом, аналітики IDC прогнозують, що в найближчі кілька років поставки «розумних годинників» будуть зростати в середньому на 19,6% в рік. Очікується, що в цьому році на світовий ринок надійде близько 43,5 млн пристроїв, а у 2022-му їх кількість перевищить 89 млн штук, і ці гаджети стануть популярнішими за фітнес-браслети.
Між тим Samsung та LG змінюють тактику і намагаються завоювати ринок кількістю новинок у галузі смартфонів.
Нагадаємо, Samsung пішов війною на Apple і в рекламному ролику висміяв iPhone X.