За останні 3 місяці на ринок надійшли 10 млн «розумних годинників», з них 3,5 млн – Apple
До 2022 року цей ринок розшириться до рівня 89 млн годинників за рік

У ІІ кварталі 2018 року на світовий ринок надійшло близько 10 млн смарт-годинників, тоді як минулорічний показник за цей же період склав 5 млн одиниць, за даними аналітичної компанії Canalys.
Компанія Apple залишається найбільшим виробником «розумних годинників», однак інші компанії, такі як Fitbit і Garmin, останнім часом розширили свій асортимент, що дозволило їм відібрати у лідера певну частину ринку, пише DailyComm.
У квітні-червні Apple випустила 3,5 млн смарт-годинників, це на 30% більше, ніж минулого року. Поставки в Азію (виключаючи Китай) перевищили 250 тисяч штук, з яких близько 60% припало на частку Apple Watch з підтримкою LTE.

У ІІ кварталі модель Apple Watch Series 3 з можливістю стільникового зв'язку вийшла на перше місце в Азії за продажами смарт-годинників.
У минулому кварталі американська корпорація уклала кілька партнерських угод з операторами в Австралії, Японії, Сінгапурі, Таїланді, Індії та Південної Кореї, і вже в цьому кварталі зусилля Apple щодо підкорення Азіатсько-Тихоокеанського регіону принесли свої плоди.
Разом з тим, експерти звернули увагу на те, що конкуренти становлять дедалі більшу загрозу для Apple, враховуючи, що квартальні поставки їх смарт-годинників вже подолали позначку в 1 млн штук.
Це позначилося на ринковій частці Apple: якщо в квітні-червні 2017-го показник досягав 43%, то в минулому кварталі він знизився до 34%.
У споживачів тепер набагато ширший вибір, ніж рік тому, зазначає видання. В умовах конкуренції виробники намагаються виокремити свою продукцію, впроваджуючи в неї передові системи вимірювання серцебиття, розширюючи можливості для побудови тренувань і картографічні функції.
Крім того, корпрації Samsung і Google також мають наміри випускати смарт-годинники під брендами Galaxy і Pixel відповідно.
Тим часом, аналітики IDC прогнозують, що в найближчі кілька років поставки «розумних годинників» будуть зростати в середньому на 19,6% в рік. Очікується, що в цьому році на світовий ринок надійде близько 43,5 млн пристроїв, а у 2022-му їх кількість перевищить 89 млн штук, і ці гаджети стануть популярнішими за фітнес-браслети.
Між тим Samsung та LG змінюють тактику і намагаються завоювати ринок кількістю новинок у галузі смартфонів.
Нагадаємо, Samsung пішов війною на Apple і в рекламному ролику висміяв iPhone X.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].