Facebook протягом останнього року надсилав запити у великі американські банки з проханням надати дані про їх клієнтів, включаючи історію операцій по карті і поточний залишок на рахунках користувачів. Про це з посиланням на свої джерело повідомдяє The Wall Street Journal, інформує RNS.
Ця інформація про клієнтів потрібна соцмережі для того,щоб спонукати користувачів витрачати більше часу на Messenger, зазначає видання.
«Facebook попросив великі банки США поділитися докладною інформацією про своїх клієнтів, включаючи історію покупок з карт і поточний залишок на рахунках клієнтів. Компанія за останній рік звернулася в JPMorgan Chase JPM&Co., Wells Fargo&Co., Citigroup Inc. C і US Bancorp USB для обговорення потенційних пропозицій, які вона може розміщувати в Facebook Messenger», – повідомило видання.
За інформацією WSJ, один із великих банків США відмовився від переговорів через можливі проблеми з конфіденційністю.
Представник Facebook повідомив виданню, що компанія не має наміру використовувати дані банківських клієнтів для реклами.
Зазначається, що Google і Amazon також запитували у банків інформацію про клієнтів, щоб долучити їх у банківські сервіси своїх віртуальних помічників Google Assistant і Alexa.
Раніше повідомлялося, що Mail.Ru отримувала доступ до приватних даних користувачів Facebook – нібито для розробки додатків для соцмережі.
Загалом же Facebook надавала доступ до даних користувачів 61-й сторонній компанії.