Facebook 61-й сторонній компанії надавала доступ до даних користувачів

Facebook 61-й сторонній компанії надавала доступ до даних користувачів

Це при тому, що в 2015 році соцмережа публічно пообіцяла, що припиняє таку практику

Facebook 61-й сторонній компанії надавала доступ до даних користувачів
Марк Цукерберг, слухання у Конгресі США
скрін з відео

Компанія Facebook визнала, що надавала доступ до конфіденційної інформації користувачів десяткам сторонніх компаній навіть після того, як у 2015 році оголосила, що обмежує такий доступ, пише CNet.

Facebook продовжував ділитися інформацією з 61 компанією-розробником апаратного і програмного забезпечення – про це керівництво соцмережі зізналося в 747-сторінковому документі, наданому в Конгрес США. У документі детально описані домовленості з розробниками програмного забезпечення та виробниками пристроїв.

У Facebook визнали, що кільком десяткам компаній надавався особливий доступ до особистих даних користувачів. Дані включали вік, стать, імена і дати народження друзів.

У цей список увійшли такі компанії, як Huawei, Lenovo і Oppo, а також китайський техногігант Alibaba. Із 38 з них співпрацю вже завершено, контракт з 7 компаніями закінчується в липні, ще з однією – в жовтні цього року.

У Facebook відзначили, що з такими компаніями, як Apple, Amazon, Tobii, Alibaba, Mozilla і Opera, соцмережа продовжить співпрацювати, оскільки має гостру необхідність у їхніх розробках і технічній підтримці.

Таким чином, доступ до персональних даних користувачів Facebook було надано 61 сторонньому розробнику додатків. Ще п'ять мали можливість переглядати список друзів, які перебувають в обмеженому доступі, через канал бета-тестування.

Це твердження повністю нівелює офіційну заяву компанії, згідно з якою з 2015 року така інформація недоступна для третіх осіб.

Як відомо, компанія Facebook наприкінці березня ц.р. опинилася в центрі скандалу, коли стало відомо про витік даних понад 80 мільйонів користувачів Facebook через фірму Cambridge Analytica, аффілійовану з соцмережею. Як виявилося, ця компанія збирала інформацію про користувачів за допомогою опитувань, після чого продавала ці відомості стороннім організаціям.

Більше того, Cambridge Analytica співпрацювала з президентом США Дональдом Трампом під час передвиборної кампанії. Використовуючи накопичений масив даних, ця фірма оцінювала політичні уподобання виборців і «націлювала» на них рекламу за допомогою Facebook.

У зв’язку зі скандалом Марк Цукерберг був змушений давати свідчення перед Конгресом США, пізніше і перед депутатами Європарламенту.

Як повідомлялося, міноритарні акціонери Facebook незадоволені методами керування Цукерберга і намагаються відправити його у відставку.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло