Facebook 61-й сторонній компанії надавала доступ до даних користувачів
Це при тому, що в 2015 році соцмережа публічно пообіцяла, що припиняє таку практику

Компанія Facebook визнала, що надавала доступ до конфіденційної інформації користувачів десяткам сторонніх компаній навіть після того, як у 2015 році оголосила, що обмежує такий доступ, пише CNet.
Facebook продовжував ділитися інформацією з 61 компанією-розробником апаратного і програмного забезпечення – про це керівництво соцмережі зізналося в 747-сторінковому документі, наданому в Конгрес США. У документі детально описані домовленості з розробниками програмного забезпечення та виробниками пристроїв.
У Facebook визнали, що кільком десяткам компаній надавався особливий доступ до особистих даних користувачів. Дані включали вік, стать, імена і дати народження друзів.
У цей список увійшли такі компанії, як Huawei, Lenovo і Oppo, а також китайський техногігант Alibaba. Із 38 з них співпрацю вже завершено, контракт з 7 компаніями закінчується в липні, ще з однією – в жовтні цього року.
У Facebook відзначили, що з такими компаніями, як Apple, Amazon, Tobii, Alibaba, Mozilla і Opera, соцмережа продовжить співпрацювати, оскільки має гостру необхідність у їхніх розробках і технічній підтримці.
Таким чином, доступ до персональних даних користувачів Facebook було надано 61 сторонньому розробнику додатків. Ще п'ять мали можливість переглядати список друзів, які перебувають в обмеженому доступі, через канал бета-тестування.
Це твердження повністю нівелює офіційну заяву компанії, згідно з якою з 2015 року така інформація недоступна для третіх осіб.
Як відомо, компанія Facebook наприкінці березня ц.р. опинилася в центрі скандалу, коли стало відомо про витік даних понад 80 мільйонів користувачів Facebook через фірму Cambridge Analytica, аффілійовану з соцмережею. Як виявилося, ця компанія збирала інформацію про користувачів за допомогою опитувань, після чого продавала ці відомості стороннім організаціям.
Більше того, Cambridge Analytica співпрацювала з президентом США Дональдом Трампом під час передвиборної кампанії. Використовуючи накопичений масив даних, ця фірма оцінювала політичні уподобання виборців і «націлювала» на них рекламу за допомогою Facebook.
У зв’язку зі скандалом Марк Цукерберг був змушений давати свідчення перед Конгресом США, пізніше і перед депутатами Європарламенту.
Як повідомлялося, міноритарні акціонери Facebook незадоволені методами керування Цукерберга і намагаються відправити його у відставку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].