З метою запобігання монополізації товарних ринків, Антимонопольний комітет України (АМКУ) ринків почав розгляд ряду справ про концентрацію, які приведуть до отримання власниками маркетплейса Rozetka контролю над маркетплейсамі групи компаній EVO. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
Згідно з повідомленням, АМКУ розслідує правомірність придбання компанією Temania Enterprises Ltd (Лімасол, Кіпр) часток у статутних капіталах компаній «УАПРОМ» і «Аукро Україна» (Київ, Україна), «Тіу.Ру» (Росія), «Проект Ділбай» (Білорусь ), і «Рекламне Агентство Сату.кз» (Казахстан), що забезпечить їй перевищення 50% голосів у вищих органах управління зазначених компаній.
В результаті зазначених концентрацій покупець (володіє онлайн-майданчиком для торгівлі Rozetka.ua) прийме контроль над маркетплейсамі об'єктів придбання, а саме: Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Zakupki.prom.ua, Satu.kz, Deal.by та ін.
«Зазначені справи відкриті з метою проведення поглибленого дослідження впливу концентрації на ринки електронної комерції, зокрема, сферу надання послуг онлайн-майданчиків для торгівлі товарами/послугами», – йдеться в повідомленні.
Раніше повідомлялось, що інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO планують об'єднатися. Об'єднана компанія продовжить активно розвивати напрямок маркетплейсів.
Більше про деталі угоди читайте в матеріалі Mind : «Владислав Чечьоткін: «Ми хочемо продавати все – товари, послуги, маркетингові платформи, для В2В, В2С, B2G и C2C…».