Швейцарський продовольчий гігант Nestle і американська мережа кав’ярень Starbucks оголосили про остаточне закриття угоди, за умовами якої Nestle отримує виняткові глобальні і постійні права на продаж кави Starbucks за межами кав'ярень американської компанії. Про це повідомляється в спільному прес-релізі компаній, інформує «Коммерсант».
Угоду було укладено в травні, за глобальні права на каву Starbucks швейцарський продовольчий гігант заплатив $7,15 млрд.
Nestle завдяки цій угоді отримає можливість об'єднати майже всі найвідоміші і популярні кавові торгові марки і зможе продавати всі види кави: мелену, обсмажену, цільнозернову, і всі види розчинної.
«Разом зі Starbucks, Nescafe і Nespresso ми збираємо разом найголовніші кавові бренди», – наголосив у заяві генеральний директор компанії Марк Шнайдер.
Крім того, угода зміцнює позиції швейцарської компанії на американському ринку преміальної обсмаженої, меленої і порційної кави.
Starbucks, у свою чергу, завдяки угоді зможе широко охопити світовий ринок, враховуючи глобальну присутність Nestle. За умовами угоди, близько 500 співробітників Starbucks перейдуть в Nestle.
Нагадаємо, Nestlе інвестує 700 млн грн у модернізацію харківської фабрики «Мівіна», при цьому сам рецепт вермішелі швидкого приготування збираються зробити більш «здоровим».