Антимонопольний комітет України (АМКУ) дозволив власникам маркетплейса Rozetka отримати контроль над маркетплейсами групи компаній EVO. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на джерело в комітеті.
«АМКУ погодив придбання компанією Temania Enterprises Ltd (Лімасол, Кіпр) часток у статутних капіталах компаній «УАПРОМ» і «Аукро Україна» (Київ), «Тіу.Ру» (РФ), «Проект Ділбай» (Білорусь) і «Рекламне Агентство Сату.кз» (Казахстан), що забезпечить їй понад 50% голосів у вищих органах управління зазначених компаній», – йдеться в повідомленні.
У результаті зазначених концентрацій покупець (володіє онлайн-майданчиком для торгівлі Rozetka.ua) отримає контроль над маркетплейсамі об'єктів Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Zakupki.prom.ua, Satu.kz, Deal.by та ін.
Раніше повідомлялось, що інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO планують об'єднатися. Об'єднана компанія продовжить активно розвивати напрямок маркетплейсів.
У середині серпня цього року АМКУ почав розгляд справи про об'єднання Rozetka та EVO з метою запобігання монополізації товарних ринків.
Більше про деталі угоди читайте в матеріалі Mind : «Владислав Чечьоткін: «Ми хочемо продавати все – товари, послуги, маркетингові платформи, для В2В, В2С, B2G и C2C…».