АМКУ почав розгляд справи про об'єднання Rozetka та EVO
Розгляд справи розпочали з метою запобігання монополізації товарних ринків

З метою запобігання монополізації товарних ринків, Антимонопольний комітет України (АМКУ) ринків почав розгляд ряду справ про концентрацію, які приведуть до отримання власниками маркетплейса Rozetka контролю над маркетплейсамі групи компаній EVO. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
Згідно з повідомленням, АМКУ розслідує правомірність придбання компанією Temania Enterprises Ltd (Лімасол, Кіпр) часток у статутних капіталах компаній «УАПРОМ» і «Аукро Україна» (Київ, Україна), «Тіу.Ру» (Росія), «Проект Ділбай» (Білорусь ), і «Рекламне Агентство Сату.кз» (Казахстан), що забезпечить їй перевищення 50% голосів у вищих органах управління зазначених компаній.
В результаті зазначених концентрацій покупець (володіє онлайн-майданчиком для торгівлі Rozetka.ua) прийме контроль над маркетплейсамі об'єктів придбання, а саме: Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Zakupki.prom.ua, Satu.kz, Deal.by та ін.
«Зазначені справи відкриті з метою проведення поглибленого дослідження впливу концентрації на ринки електронної комерції, зокрема, сферу надання послуг онлайн-майданчиків для торгівлі товарами/послугами», – йдеться в повідомленні.
Раніше повідомлялось, що інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO планують об'єднатися. Об'єднана компанія продовжить активно розвивати напрямок маркетплейсів.
Більше про деталі угоди читайте в матеріалі Mind : «Владислав Чечьоткін: «Ми хочемо продавати все – товари, послуги, маркетингові платформи, для В2В, В2С, B2G и C2C…».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].