«Альфа-груп», яка з 2013 володіє контрольною часткою IDS Borjomi має намір продати бізнес Coca-Cola або Nestle, повідомляє Коммерсант.
Експерти оцінюють угоду в $630 млн. Джерела в інвестиційних колах стверджують, що IDS Borjomi International веде переговори з Coca Cola, однак, Михайло Фрідман (засновник «Альфа-груп») надає перевагу швейцарському Nestle. За деякими свідченнями, домовленість про угоду майже досягнута. Потенційні покупці переговори не коментують.
«Ми готові продати все в будь-який момент, питання ціни», – зазначив акціонер «Альфа-груп» Герман Хан.
IDS Borjomi, виробник бутильованої води в Євразії, управляє 9 заводами в Росії, в Україні і в Грузії. Серед українських торгових марок IDS Borjomi – це «Моршинська», «Миргородська», «Трускавецька», Borjomi, AquaLife, Аква Няня.
Нагадаємо: Nestle за $7,15 млрд купує право продавати каву Starbucks.