Nestle й Coca Cola змагаються за купівлю «Миргородської»

Nestle й Coca Cola змагаються за купівлю «Миргородської»

IDS Borjomi, в яку входять українські виробники мінеральних вод, буде продана приблизно за $630 млн

Nestle й Coca Cola змагаються за купівлю 	«Миргородської»
Фото Facebook Миргородська

«Альфа-груп», яка з 2013 володіє контрольною часткою IDS Borjomi має намір продати бізнес Coca-Cola або Nestle, повідомляє Коммерсант.

Експерти оцінюють угоду в $630 млн. Джерела в інвестиційних колах стверджують, що IDS Borjomi International веде переговори з Coca Cola, однак, Михайло Фрідман (засновник «Альфа-груп») надає перевагу швейцарському Nestle. За деякими свідченнями, домовленість про угоду майже досягнута. Потенційні покупці переговори не коментують.

«Ми готові продати все в будь-який момент, питання ціни», – зазначив акціонер «Альфа-груп» Герман Хан.

IDS Borjomi, виробник бутильованої води в Євразії,  управляє 9 заводами в Росії, в Україні і в Грузії. Серед українських торгових марок IDS Borjomi – це «Моршинська», «Миргородська», «Трускавецька», Borjomi, AquaLife, Аква Няня.

Нагадаємо: Nestle за $7,15 млрд купує право продавати каву Starbucks.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті