Nestle й Coca Cola змагаються за купівлю «Миргородської»
IDS Borjomi, в яку входять українські виробники мінеральних вод, буде продана приблизно за $630 млн

«Альфа-груп», яка з 2013 володіє контрольною часткою IDS Borjomi має намір продати бізнес Coca-Cola або Nestle, повідомляє Коммерсант.
Експерти оцінюють угоду в $630 млн. Джерела в інвестиційних колах стверджують, що IDS Borjomi International веде переговори з Coca Cola, однак, Михайло Фрідман (засновник «Альфа-груп») надає перевагу швейцарському Nestle. За деякими свідченнями, домовленість про угоду майже досягнута. Потенційні покупці переговори не коментують.
«Ми готові продати все в будь-який момент, питання ціни», – зазначив акціонер «Альфа-груп» Герман Хан.
IDS Borjomi, виробник бутильованої води в Євразії, управляє 9 заводами в Росії, в Україні і в Грузії. Серед українських торгових марок IDS Borjomi – це «Моршинська», «Миргородська», «Трускавецька», Borjomi, AquaLife, Аква Няня.
Нагадаємо: Nestle за $7,15 млрд купує право продавати каву Starbucks.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].