Щомісяця клієнти ПриватБанку купують в українських і зарубіжних інтернет-магазинах товарів на суму понад 7,5 млрд грн, йдеться у повідомленні на сайті фінустанови.
Як повідомляє прес-служба ПриватБанку, за даними статистики #cashless, у серпні 2018 року клієнти банку оплатили картками на цю суму 13 млн покупок в Інтернеті.
За перші півроку обсяг щомісячних витрат українців в інтернет-магазинах виріс на 17%. Якщо в січні 2018 року картками ПриватБанку було оплачено 11 млн покупок на 6,4 млрд грн, то вже в серпні зросла як кількість купівель, так і сума оплат – з 6,4 до 7,5 млрд грн. Середня сума однієї покупки українців в інтернет-магазинах з початку року не змінилася та становить близько 580 грн.
За даними банку, постійно купують в інтернет-магазинах понад 3 млн користувачів банківських карток. При цьому зараз українці віддають перевагу вітчизняним інтернет-магазинам: на частку українського онлайн-маркету припадає 79,7% оплат, і тільки 20,3% купівель здійснюється в зарубіжних інтернет-магазинах.
Нагадаємо, за підрахунками Нацбанку, кількість безготівкових операцій за другий квартал 2018 року збільшилася на 11,6% (у порівняні з І кварталом поточного року) і склала 750,6 млн шт, більша половина з яких (51,7%) – це розрахунки в торговельній мережі.
Про драйвери cashless, які йдуть в Україну, читайте у матеріалі Mind «У гонитві за cashless: як банки «підсаджують» клієнтів на безготівкові розрахунки».