Комерційний суд Барселони 4 жовтня ухвалив рішення про те, що пасажирам Ryanair не підходять компенсації, передбачені директивою ЄС 261/2004, за скасування рейсів, якщо їх причиною послужили страйку персоналу авіакомпанії, повідомляє avianews.
Як зазначили у Ryanair, суд визнав, що страйки знаходяться поза контролем авіакомпанії, тобто фактично прирівняні до форс-мажору.
Раніше аналогічні рішення по 8 схожим позовами ухвалили інші іспанські суди в Бадахос, Оренсе і Понтеведрі.
«Ми вітаємо рішення суду Барселони, – прокоментував ситуацію представник лоу-коста Кенні Якобс. – Якби ці страйки Ryanair міг контролювати, то не було б ні страйків, ні відмін рейсів».
За словами Якобса, за останні роки під час страйків персоналу Lufthansa і British Airways від авіакомпаній не вимагали виплачувати пасажирам компенсації за скасування рейсів відповідно до директиви ЄС 261/2004.
Європейської законодавство передбачає, що авіапасажири, чиї рейси були скасовані менш ніж за 2 тижні до вильоту, можуть отримати компенсацію розміром від 250 до 600 євро залежно від дальності маршруту. Наступні рішення європейських судів прирівняли затримку рейсу більш ніж на 3 години до скасування рейсу і зобов'язали авіакомпанії виплачувати компенсації.
При цьому авіаперевізник звільняється від виплати компенсації в разі, якщо скасування рейсу була викликана форс-мажором – обставинами, які перебувають поза його контролем.
Як писав Mind, наприкінці вересня через страйк пілотів Ryanair скасовано 250 рейсів і не змогли вилетіти 40 000 пасажирів. Так, працівники лоукоста вимагають створити для них європейські умови праці, а не ірландські