Туристичний холдинг та система інтернет-бронюання готелів Booking.com інвестував $200 млн в сервіс надання послуг таксі Grab. Про це повідомляє Tech in Asia.
Компанії заявили, що вони націлені на розширення та спрощення рішення для клієнті в в Південно-Східній Азії та у всьому світі.
З допомогою цієї угоди клієнти Booking.com будуть пропонувати своїм клієнтам послуги Grab при бронюванні житла в країнах присутності сервісу. Grab в свою чергу додасть до переліку своїх послуг можливість бронювати готелі за допомогою Grab.
В результаті аналогічної угоди Booking.com інвестував $500 млн в китайську Heiding Didi Chuxing. Фінансування відбулось на тлі агресивного розширення Didi за межі Китаю.
Як повідомляється, всього в маках останнього раунду Grab залучила $2 млрд, в тому числі $1 млрд від Toyota.