Booking.com інвестував $200 млн в конкурента Uber, компанію Grab
Загалом сервіс із надання послуг таксі

Туристичний холдинг та система інтернет-бронюання готелів Booking.com інвестував $200 млн в сервіс надання послуг таксі Grab. Про це повідомляє Tech in Asia.
Компанії заявили, що вони націлені на розширення та спрощення рішення для клієнті в в Південно-Східній Азії та у всьому світі.
З допомогою цієї угоди клієнти Booking.com будуть пропонувати своїм клієнтам послуги Grab при бронюванні житла в країнах присутності сервісу. Grab в свою чергу додасть до переліку своїх послуг можливість бронювати готелі за допомогою Grab.
В результаті аналогічної угоди Booking.com інвестував $500 млн в китайську Heiding Didi Chuxing. Фінансування відбулось на тлі агресивного розширення Didi за межі Китаю.
Як повідомляється, всього в маках останнього раунду Grab залучила $2 млрд, в тому числі $1 млрд від Toyota.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].