Гігант електронної комерції Alibaba оголосив, що планує допомогти глобальним компаніям продати в Китай товарів на $200 млрд протягом наступних 5 років. Про це повідомляє СNBC.
Напередодні президент Китаю Сі Цзіньпін заявив, що його країна імпортує товарів на $30 трлн та послуг на $10 трлн протягом наступних 15 років. Торговий дефіцит США з Китам – який став рекордним у вересні цього року – став основною причиною та метою американських мит на китайські товари.
«Ми сподіваємося через глобалізацію використовувати споживчий ринок Китаю для доставки товарів з усього світу в Китай – сказав генеральний директор Alibaba Даніель Чжан. – Особливо малий та середній бізнес, для них треба відкрити ринок в Китаї».
JD.com, внутрішній конкурент Alibaba, оголосила, що закупить товарів зарубіжних брендів на майже 100 млрд юанів ($14,4 млрд), втім часові рамки покупки не називались.
Зазначається, що колишній очільник Alibaba Джек Ма назвав торгову війну США з Китаєм «найдурнішою річчю в цьому світі».
Нагадаємо: співзасновник та генеральний директор компанії Alibaba Джек Ма прийняв рішення піти на пенсію. Його наступником став Даніель Чжан, втім Джек Ма так і залишиться активним членом компанії та архітектором її довгострокової стратегії.
Як повідомлялось, у вересні Джек Ма спрогнозував, що торгові війна між США та Китаєм триватиме не менше 20 років і ефект від неї буде значно сильнішим, ніж очікують експерти.
Раніше стало відомо, що президент США Дональд Трамп має намір досягти угоди про торгівлю з китайським колегою Сі Цзіньпіном на саміті «Великої двадцятки» в Аргентині наприкінці цього місяця та покласти край торговельній війні між країнами.