Браузер Google Chrome буде блокувати всю рекламу на сайтах з занадто агресивною рекламою, повідомляє The Verge.
Після релізу оновленої версії Chrome 71 вводяться нові правила для власників сайтів: у них буде 30 днів для того, щоб прибрати нав’язливу чи маніпулятивну рекламу, після того, як на неї надійде скарга від користувачів. Якщо власник не прибере рекламу – всю рекламу на сайті буде заблоковано, і власник втрачатиме свої гроші, зазначає видання.
Хоча для користувачів передбачена можливість відключати цей фільтр, швидше за все, більшість із них надаватимуть перевагу сайтам без реклами, йдеться в повідомленні.
У 68-й версії браузера компанія також намагались вирішити проблему з рекламою. Тоді програма почала блокувати спливаючі вікна, коли надходили повідомлення про їхню небезпеку.
Цього року Google Chrome відзначив своє 10-річчя. Ця програма займає 60% ринку браузерів.
Сама компанія Google цього року відсвяткувала 20 років з часу свого заснування, зробивши ролик зі спогадами про найпопулярніші запити.