Google Chrome блокуватиме нав’язливу рекламу на сайтах, якщо на неї поскаржаться
Тепер власники сайтів будуть двічі думати, перш ніж розміщувати якусь маніпуляцію

Браузер Google Chrome буде блокувати всю рекламу на сайтах з занадто агресивною рекламою, повідомляє The Verge.
Після релізу оновленої версії Chrome 71 вводяться нові правила для власників сайтів: у них буде 30 днів для того, щоб прибрати нав’язливу чи маніпулятивну рекламу, після того, як на неї надійде скарга від користувачів. Якщо власник не прибере рекламу – всю рекламу на сайті буде заблоковано, і власник втрачатиме свої гроші, зазначає видання.
Хоча для користувачів передбачена можливість відключати цей фільтр, швидше за все, більшість із них надаватимуть перевагу сайтам без реклами, йдеться в повідомленні.
У 68-й версії браузера компанія також намагались вирішити проблему з рекламою. Тоді програма почала блокувати спливаючі вікна, коли надходили повідомлення про їхню небезпеку.
Цього року Google Chrome відзначив своє 10-річчя. Ця програма займає 60% ринку браузерів.
Сама компанія Google цього року відсвяткувала 20 років з часу свого заснування, зробивши ролик зі спогадами про найпопулярніші запити.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].