Британське ділове видання Financial Times запустить бота, який буде попереджувати журналістів, що в їхніх матеріалах, які друкуються на сайті, чоловіків-експертів більше, ніж жінок-експертів. Бот автоматично аналізуватиме займенники (він, вона і т.п.) та імена і прізвища осіб, які згадуються в замітках, повідомляє The Guardian.
На думку авторів такої ініціативи, це змусить журналістів шукати більше експертів серед жінок і додавати в свої матеріали їхні цитати.
Медіа-організація, провівши дослідження, виявила, що тільки 21% серед цитованих експертів – жінки.
При цьому жінки-читачі мають тенденцію «більш охоче натискати на той матеріал, де зображена жінка, і значно рідше, ніж чоловіки, натискають туди, де зображений чоловік». Іншими словами, жінки більш охоче читають ті матеріали, де присутні жінки, і навпаки, стверджує заступник головного редактора Рула Халаф у внутрішньому листі, розісланому співробітникам Financial Times.
Також зазначається, що жінки частіше читають матеріали, що стосуються охорони здоровʼя, імміграції в США та технологічного регулювання в ЄС, і рідше – про американську торгівлю, нафтову промисловість і банківську діяльність.
За останній рік кількість репортерів-жінок у Financial Times зросла з 20% до 30%, зазначила Рула Халаф.
Нагадаємо, Facebook звинуватили в сексизмі, оскільки вдалося довести, що компанія робить вибір на користь співробітників-чоловіків.
Про гендерний скандал повідомлялося і в Nike: компанія вирішила для його залагодження підвищити зарплати 7,5 тисячам співробітників.