Англо-голландська корпорація Unilever з виробництва споживчих товарів купить у британської фармкомпанії GlaxoSmithKline (GSK) бізнес продуктів і напоїв для здорового харчування в Індії та деяких інших азіатських країнах, повідомляє Reuters з посиланням на повідомлення компанії в понеділок.
Вартість угоди оцінюється в $3,8 млрд. Її закриття очікується приблизно через рік.
Угода покриває бізнес GSK в Індії, Бангладеш і на 20 інших ринках Азії. Загальні річні продажі бізнесу складають близько 550 млн євро, в основному за рахунок брендів напоїв на основі солоду Horlicks і Boost.
Основний актив, який підлягає продажу – 72,5%-ва частка GSK в компанії GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, акції якої торгуються на індійській біржі.
Unilever повідомила, що виплатить суму в 3,3 млрд євро ($3,75 млрд) грошима і акціями своєї індійської «дочки» Hindustan Unilever Limited.
GSK повідомила, що її чистий дохід від угоди після сплати податків і витрат на хеджування складе близько $3,1 млрд.
Нагадаємо, нещодавно директор Unilever Пол Полман оголосив про свою відставку.