Unilever купує бізнес британської GlaxoSmithKline в Індії за майже $4 млрд
Ці інвестиції допоможуть Unilever розширити ринок здорового харчування

Англо-голландська корпорація Unilever з виробництва споживчих товарів купить у британської фармкомпанії GlaxoSmithKline (GSK) бізнес продуктів і напоїв для здорового харчування в Індії та деяких інших азіатських країнах, повідомляє Reuters з посиланням на повідомлення компанії в понеділок.
Вартість угоди оцінюється в $3,8 млрд. Її закриття очікується приблизно через рік.
Угода покриває бізнес GSK в Індії, Бангладеш і на 20 інших ринках Азії. Загальні річні продажі бізнесу складають близько 550 млн євро, в основному за рахунок брендів напоїв на основі солоду Horlicks і Boost.
Основний актив, який підлягає продажу – 72,5%-ва частка GSK в компанії GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, акції якої торгуються на індійській біржі.
Unilever повідомила, що виплатить суму в 3,3 млрд євро ($3,75 млрд) грошима і акціями своєї індійської «дочки» Hindustan Unilever Limited.
GSK повідомила, що її чистий дохід від угоди після сплати податків і витрат на хеджування складе близько $3,1 млрд.
Нагадаємо, нещодавно директор Unilever Пол Полман оголосив про свою відставку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].