Компанія Google через помилку одного зі співробітників запустила в інтернет замовлення на розміщення банерної реклами, повідомляє Financial Times, на яке посилається Коммерсант.
Один з нових співробітників компанії, який ще проходив навчання, увечері 4 грудня натиснув не ту кнопку в ході роботи з системою Google AdX, яка в режимі реального часу закуповує і розміщує банерну рекламу.
В результаті протягом приблизно 45 хвилин рекламний банер від Google у вигляді жовтого прямокутника був доступний на різних сайтах і в додатках для американських користувачів.
Наступного дня представники Google підтвердили помилку і пообіцяли покрити всі витрати користувачів, які купили банер.
Хоча компанія офіційно не назвала збитків, яких їй коштувала помилка співробітника, але за даними анонімних джерел FT, сума складає до $10 млн.
Про те, як медіа-індустрія змінює наш спосіб життя – у матеріалі Mind «Як Google і медіа-гіганти затягують нас у новини та шоу».