Помилка одного зі співробітників обійшлася Google в $10 млн
Стажер ненароком запустив рекламну кампанію

Компанія Google через помилку одного зі співробітників запустила в інтернет замовлення на розміщення банерної реклами, повідомляє Financial Times, на яке посилається Коммерсант.
Один з нових співробітників компанії, який ще проходив навчання, увечері 4 грудня натиснув не ту кнопку в ході роботи з системою Google AdX, яка в режимі реального часу закуповує і розміщує банерну рекламу.
В результаті протягом приблизно 45 хвилин рекламний банер від Google у вигляді жовтого прямокутника був доступний на різних сайтах і в додатках для американських користувачів.
Наступного дня представники Google підтвердили помилку і пообіцяли покрити всі витрати користувачів, які купили банер.
Хоча компанія офіційно не назвала збитків, яких їй коштувала помилка співробітника, але за даними анонімних джерел FT, сума складає до $10 млн.
Про те, як медіа-індустрія змінює наш спосіб життя – у матеріалі Mind «Як Google і медіа-гіганти затягують нас у новини та шоу».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].