Новим автомобілям в країнах ЄС до 2030 року необхідно скоротити викиди вуглекислого газу га 37,5% у порівнянні з рівнем 2021 року. Про це повідомляє DW із посиланням на рішення, яке спільно прийняли представники ЄК, Європарламенту та країн блоку.
Викиди двоокису азоту у легких вантажних авто до цього ж терміну мають бути знижені на 31%. Проміжним показником для обох груп транспортних засобів виступає скорочення на 15% до 2025 року.
Встановлений ліміт є компромісом. Країни ЄС закликали до скорочення викидів на 34%, Європарламент виступав за 40%.
Зазначається, що не усі позитивно сприйняли новину. Зокрема, Об’єднання німецької автопромисловості виступило з їх різкою критикою. На думку представників організації, нововведення «надто багато вимагають та мало чому сприяють».
Нагадаємо: всього за один тиждень дії заборони в’їзду старих бензинових автівок та дизелів до центральної частини іспанської столиці, рух громадського транспорту пришвидшився, стало менше заторів на дорогах, а також рівень забруднення знизився на 32%.
Як повідомлялось, Данія запропонувала ввести заборону на продаж бензинових та дизельних автомобілів з 2030 року і гібридів з 2035 року, тим самим приєднуючись до всесвітньої ініціативи із популяризації «чистих» електрокарів для зниження забруднення повітря та боротьби зі змінами клімату.