У центрі Мадриду через заборону неекологічних авто стало менше заторів, а викиди зменшились на 32%
Обмеження на в’їзд старих бензинових та дизельних автомобілів діє лише тиждень

Після впровадження нових жорстких обмежень щодо в’їзду старих бензинових автівок та дизелів до центральної частини іспанської столиці минулого тижня, рух громадського транспорту пришвидшився, стало менше заторів на дорогах, а також рівень забруднення знизився на 32%. Про це повідомляє The Verge.
План Madrid Central почав діяти з 30 листопада. Згідно з ним, до центральної частини Мадриду, загальною площею близько 5 кв. км, заборонено в’їжджати на бензинових автомобілях, зареєстрованих до 2000 року, та дизелям – до 2006 року. Гібриди, згідно з новими правилами, можуть знаходитись на цій території, але не більше 2 годин. Обмеження не торкнуться власників зазначених авто, які проживають у центральному районі.
Madrid Central – це спроба уряду знизити рівень азоту в атмосфері, який з 2010 року перевищує європейські граничні норми та є причиною близько 3000 смертей на рік.
Зазначається, що впровадження нових обмежень позитивно вплинуло на трафік у центральній частину столиці, він знизився на 1–2%. Відсутність перезавантаженості трафіку пішла на користь громадському транспорту, при цьому швидкість руху автобусів збільшилась на 14%.
Видання зазначає, що урядовий план розкритикували політичні опоненти та представники промисловості. За їхніми словами, люди користуються старими автівками та дизелями, бо не мають коштів на придбання нового екологічного транспорту, і карати їх за це є несправедливим. Зокрема, президент Асоціації водіїв вантажівок зазначив, що у зв’язку із обмеженнями можуть спостерігатись проблеми з постачанням товарів.
Мадрид – не єдине європейське місто, яке вивчає ефективність заборони в’їзду неекологічних авто до певних районів. Так, Афіни та Париж планують заборонити проїзд вулицями своїх міст для дизелів до 2025 року. У 2019 році в Лондоні має з’явитись «зона наднизьких викидів», до якої заборонятиметься заїжджати на бензинових авто, випущених до 2005 року, та дизелів – до 2015 року.
Як повідомлялось, у Німеччині влада дійшла згоди щодо пакета заходів, необхідних для уникнення введення заборони на в'їзд до міст дизельних автомобілів.
Нагадаємо: Данія запропонувала ввести заборону на продаж бензинових та дизельних автомобілів з 2030 року і гібридів з 2035 року, тим самим приєднуючись до всесвітньої ініціативи із популяризації «чистих» електрокарів для зниження забруднення повітря та боротьби зі змінами клімату.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].