Швейцарська страхова відмовилася відшкодувати збитки від кібератаки NotPetya

Страхова аргументує відмову наявністю у договорі пункту про «ворожі або військові дії», що не покривається страховкою

Фото: Shutterstock

Набирає обертів юридичне протистояння в питанні страхових компенсаційних виплат між великою продовольчою компанією Mondelez і швейцарським страховиком Zurich Insurance, передає УкрСтрахування.

Як зазначається, Zurich відмовилась виплачувати страхове відшкодування на суму $100 млн за збиток, заподіяний Mondelez внаслідок кібератаки NotPetya, яка сталася в червні 2017 року, основною метою якої була політична і економічна дестабілізація. У позовній заяві Mondelez вказав, що компанія двічі зазнала впливу кібератак, внаслідок чого 1700 належать її серверів і 24 000 комп'ютерів по всьому світу були виведені з ладу.

Згідно з інформацією Financial Times, Zurich спочатку планувала зробити проміжний платіж на $10 млн, однак, потім відмовилась компенсувати збитки. Страховик аргументував свою відмову наявністю в договорі пункту про «ворожих або військових діях», підтримуваних на державному рівні, що не покривається страховкою.

На думку віце-президента компанії з вивчення кібер-вразливостей HackerOne Дебори Чанг, судовий позов може стати прецедентом і зробити істотний вплив на подальший розвиток кіберстрахування.

Раніше, Zurich оголосила про запуск своєї міжнародної програми для підприємств середнього бізнесу, яка забезпечить управління ризиками в режимі 24/7 по всьому світу.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS