Швейцарська страхова компанія Zurich забезпечить бізнес управлінням ризиками в режимі 24/7 по всьому світу
Програма «My Zurich» стане в нагоді бізнесу, який ведеться в декількох країнах

Страхова компанія зі Швейцарії Zurich оголосила про запуск своєї міжнародної програми для підприємств середнього бізнесу, яка забезпечить управління ризиками в режимі 24/7 по всьому світу, повідомляє інтернет-ресурс УкрСтрахування.
Як зазначається, програма «My Zurich» дозволяє враховувати регіональні відмінності в регулюванні, андеррайтингу та оподаткування, якщо бізнес ведеться в декількох країнах.
«Ми знаємо з наших власних досліджень, що багато хто з невеликих і середніх компаній випадково стають мультинаціональними, так як їх клієнти можуть отримувати доступ до продуктів і послуг через інтернет з будь-якої точки світу», – прокоментував подію глава андеррайтингу в британському відділенні Zurich Хейлі Робінсон.
Так, раніше ця програма була доступна тільки підприємствам великого бізнесу, але тепер нею зможуть скористатися інші фірми з більш ніж 210 країн світу.
Раніше, за результатами роботи Zurich Insurance за 9 місяців 2018 року, компанія відмітила стабілізацію сектора майнового страхування і страхування від нещасного випадку, всупереч впливу втрат від природних катастроф.
Так, компанія повідомила про зростання річного преміального еквівлента (APE) страхування життя, який виріс на 25% при зростанні вартості нового бізнесу на 6%.
Крім того, за її даними, відбулось і зростання на 2% майнового і страхування від нещасного випадку і сильній позиції капіталу з показником Z-ECM 134%.
Також, валові премії в майновому страхуванні збільшилися на 2% до $25,9 млрд, в страхуванні життя – на 3% до $3,57 млрд.
Нагадаємо: українські страхові компанії – учасники Проекту «Відкрите страхування», що здійснюють страхування різних видів, окрім страхування життя, за 9 місяців 2018 року збільшили надходження валових страхових платежів на 19,6 % у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року – до 7,7 млрд грн.
Як писав Mind, з 9 листопада 2018 року страховики повинні інформуватиНацкомфінпослуг про операції з активами, які мали місце в звітному періоді і привели до зміни їх обсягів або структури на 10%, зокрема про вид, цілі здійснення угоди, обсяги операції, реквізити і предмет відповідного договору, а також про контрагента.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].