Швейцарська страхова відмовилася відшкодувати збитки від кібератаки NotPetya
Страхова аргументує відмову наявністю у договорі пункту про «ворожі або військові дії», що не покривається страховкою

Набирає обертів юридичне протистояння в питанні страхових компенсаційних виплат між великою продовольчою компанією Mondelez і швейцарським страховиком Zurich Insurance, передає УкрСтрахування.
Як зазначається, Zurich відмовилась виплачувати страхове відшкодування на суму $100 млн за збиток, заподіяний Mondelez внаслідок кібератаки NotPetya, яка сталася в червні 2017 року, основною метою якої була політична і економічна дестабілізація. У позовній заяві Mondelez вказав, що компанія двічі зазнала впливу кібератак, внаслідок чого 1700 належать її серверів і 24 000 комп'ютерів по всьому світу були виведені з ладу.
Згідно з інформацією Financial Times, Zurich спочатку планувала зробити проміжний платіж на $10 млн, однак, потім відмовилась компенсувати збитки. Страховик аргументував свою відмову наявністю в договорі пункту про «ворожих або військових діях», підтримуваних на державному рівні, що не покривається страховкою.
На думку віце-президента компанії з вивчення кібер-вразливостей HackerOne Дебори Чанг, судовий позов може стати прецедентом і зробити істотний вплив на подальший розвиток кіберстрахування.
Раніше, Zurich оголосила про запуск своєї міжнародної програми для підприємств середнього бізнесу, яка забезпечить управління ризиками в режимі 24/7 по всьому світу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].