Статистична служба Канади заявила, що в перший же місяць після легалізації, канадці витратили на придбання марихуани 54 млн канадських доларів ($41 млн). Про це повідомляє Bloomberg.
Це на думку видання, є одним з найбільш переконливих доказів існування потенційно величезного ринку.
Потенціал нового ринку, який оцінюють від $5,5 млрд до $10 млрд, призвів до збільшення капіталізації таких компаній як Canopy Growth Corp. та Aurora Cannabis Inc.
Наголошується, що Статистичне бюро може дещо занижувати показники, оскільки в Онтаріо, найбільш густонаселеній провінції, купити марихуану можна виключно онлайн, доки в квітні там не відкриється мережа з 25 спеціалізованих магазинів.
Зазначається, що в деяких провінціях та містах «товар» скінчився.
«Ми знаходимось в умовах обмеженої пропозиції, тому все це дещо передчасно, тому що попит явно перевищує пропозицію», – сказав Тревор Фенкотт, генеральний дирекор Fire & Flower. В компанії говорять, що їм вдалось заробити 10 млн канадських доларів ($7,5 млн) на продажах марихуани, а також розширити свою мережу магазинів майже вдвічі.
Нагадаємо: у жовтні минулого року вживання марихуани в усіх регіонах Канади стало легальним. Дорослі громадяни отримали законне право носити з собою або збувати до 30 грамів наркотичної марихуани та вирощувати до 4 рослин вдома.
Більше про легалізацію канабісу та його обмеженому застосуванні в охороні здоров’я у світі читайте в матеріалі Mind «Не димом єдиним: як медичний легалайз крокує планетою».