Світовий ТБ-ринок відновлюється після падіння попиту в 2017 році, свідчать дані WitsView, аналітичного підрозділу дослідницької компанії TrendForce.
За оцінками експертів, в 2018 році глобальні поставки брендованих телевізорів збільшилися на 4,1% і досягли 219 млн штук. На їх думку, зростання продовжиться і в 2019-му: поставки піднімуться ще на 1,6%, до 223 млн одиниць.
Основні фактори зростання – чемпіонат світу з футболу, а також попит на заміну старих телевізорів на нові на ринках, що розвиваються, таких як Латинська Америка, зазначає аналітик WitsView Джефф Янг.
Крім того, свою роль відіграло падіння цін на ТБ-панелі та постійні промоакції від виробників телевізорів.
Фахівці вважають, що виробництво невеликих телевізорів буде знижуватися, натомість зростуть поставки більших моделей. Якщо в 2018 році на частку пристроїв з діагоналлю екрана 32 дюйми і менше припало 32% від сумарного обсягу поставок, то в 2019-му співвідношення знизиться до 28,9%, вважають аналітики. З іншого боку, телевізори з розміром дисплеїв 65 дюймів і вище займають все більшу частину ринку. Очікується, що їх проникнення збільшиться з 8,8% в 2018-му до 11,7% в 2019-му.
Найпоширеніші моделі – телевізори з екранами від 39 до 43 дюймів – в 2019-му займуть майже чверть ринку. Другий за популярністю сегмент – телевізори від 55 до 60 дюймів: їх ступінь проникнення збільшиться з 18,7 до 19,3%, прогнозує WitsView.
Ще один тренд – поширення телевізорів високої чіткості. У 2018 році пристрої, що підтримують роздільну здатність 4K і вище, зайняли 45,5% ринку. Очікується, що в 2019-му буде подолано рубіж в 50%.
Між тим, нагадаємо, ринок смартфонів продовжує падати п’ятий квартал поспіль.
За матеріалами DailyComm