Ринок смартфонів продовжує падати п’ятий квартал поспіль

Ринок смартфонів продовжує падати п’ятий квартал поспіль

Три кити, які мають найбільшу частку на ринку – це Samsung, Apple і Huawei

Ринок смартфонів продовжує падати п’ятий квартал поспіль
фото Shutterstock

За підсумками четвертого кварталу 2018 року світовий ринок смартфонів продемонстрував суттєве зниження показників. За даними аналітиків Counterpoint Research, падіння спостерігається вже п’ятий квартал поспіль.

За підсумками жовтня-грудня минулого року виробники випустили на 7% менше смартфонів, ніж у 2017 році. За весь 2018-й обсяг ринку знизився на 4%.

Топ-менеджер Counterpoint Research Тарун Патак пов'язує цей спад з насиченням ринку (коли всі, хто хотів купити смартфон, уже їх купили) та зі збільшенням терміну експлуатації смартфонів завдяки кращим технологіям.

«Виробники смартфонів намагалися стимулювати продажі, додаючи такі функції, як штучний інтелект, кілька камер, повноформатні дисплеї, сканери відбитків пальців під екраном і т.д. Але споживачі все довше не позбуваються своїх старих гаджетів через відсутність проривних інновацій і підвищення цін на нові смарфони», – зазначив Патак.

За його словами, в 2019 році очікується наплив пристроїв з «революційними» нововведеннями і дизайном, в тому числі з підтримкою мереж п'ятого покоління (5G), дисплеями, що гнуться, з вирізами в екранах під камери і дактилоскопічними датчиками, які реагують на будь-яке місце дотику до екрану. За рахунок цих нововведень виробники сподіваються оживити попит на нові смартфони.

Samsung залишається найбільшим в світі виробником смартфонів з часткою ринку 19% за підсумками 2018 року. Apple і Huawei поділили друге місце, випливає з доповіді Counterpoint Research.

Загалом десятка виглядає так:

  1. Samsung – 19%
  2. Apple – 14%
  3. Huawei – 14%
  4. Xiaomi – 8%
  5.  Oppo – 8%
  6.  Vivo – 7%
  7. LG Electronics- 3%
  8.  Lenovo -3%
  9. Nokia – 1%
  10. Tecno – 1%

Найвищі темпи зростання демонструє Nokia, у якої відвантаження смартфонів підскочили на 126%, до 17,5 млн штук. Huawei наростила продажі на 34%, Xiaomi – на 26%.

Apple намагалася знизити ціни в Китаї, щоб пом'якшити падіння, однак цей крок не надто вплинув на продажі, вважають експерти.

За матеріалами DailyComm

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло