Продажі телевізорів у 2018 році зросли на більш як 4%
Експерти впевнені, що продажі зростатимуть і в цьому році

Світовий ТБ-ринок відновлюється після падіння попиту в 2017 році, свідчать дані WitsView, аналітичного підрозділу дослідницької компанії TrendForce.
За оцінками експертів, в 2018 році глобальні поставки брендованих телевізорів збільшилися на 4,1% і досягли 219 млн штук. На їх думку, зростання продовжиться і в 2019-му: поставки піднімуться ще на 1,6%, до 223 млн одиниць.
Основні фактори зростання – чемпіонат світу з футболу, а також попит на заміну старих телевізорів на нові на ринках, що розвиваються, таких як Латинська Америка, зазначає аналітик WitsView Джефф Янг.
Крім того, свою роль відіграло падіння цін на ТБ-панелі та постійні промоакції від виробників телевізорів.
Фахівці вважають, що виробництво невеликих телевізорів буде знижуватися, натомість зростуть поставки більших моделей. Якщо в 2018 році на частку пристроїв з діагоналлю екрана 32 дюйми і менше припало 32% від сумарного обсягу поставок, то в 2019-му співвідношення знизиться до 28,9%, вважають аналітики. З іншого боку, телевізори з розміром дисплеїв 65 дюймів і вище займають все більшу частину ринку. Очікується, що їх проникнення збільшиться з 8,8% в 2018-му до 11,7% в 2019-му.
Найпоширеніші моделі – телевізори з екранами від 39 до 43 дюймів – в 2019-му займуть майже чверть ринку. Другий за популярністю сегмент – телевізори від 55 до 60 дюймів: їх ступінь проникнення збільшиться з 18,7 до 19,3%, прогнозує WitsView.
Ще один тренд – поширення телевізорів високої чіткості. У 2018 році пристрої, що підтримують роздільну здатність 4K і вище, зайняли 45,5% ринку. Очікується, що в 2019-му буде подолано рубіж в 50%.
Між тим, нагадаємо, ринок смартфонів продовжує падати п’ятий квартал поспіль.
За матеріалами DailyComm
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].