НБУ поліпшив умови застосування електронного підпису та електронної печатки

Центробанк встановив вимоги щодо створення та зберігання електронних документів у банківській системі

Фото: pixabay.com

Національний банк поліпшив умови застосування електронного підпису та електронної печатки в банківській системі України під час створення, оброблення та зберігання електронних документів, пов’язаних із вчиненням правочинів, йдеться у повідомленні на сайті НБУ.

Відповідні норми містить нова редакція Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України, затверджена постановою Правління НБУ № 42 від 25 лютого 2019.

«Нагадаємо, що застосування безпаперових технологій під час надання банківських послуг дає змогу досягти суттєвого зменшення непродуктивних витрат та підвищення ефективності виконання банківських операцій і якості обслуговування клієнтів», – пояснюють у НБУ.

Зокрема, нововведеннями уточнено види електронного підпису та електронної печатки, які застосовуються у банківській системі України, конкретизовано вимоги щодо застосування кожного з видів електронного підпису та електронної печатки.

Крім того, НБУ встановив вимоги щодо створення та зберігання електронних документів у банківській системі.

Цей нова редакція Положенння розроблена у зв’язку з набранням чинності 7 листопада 2018 року Закону України «Про електронні довірчі послуги».

Нагадаємо: минулого року НБУ затвердив нові правила складання та подання статистичної звітності учасниками ринку, згідно з якими статистичну звітність затверджену е-підписом не потрібно дублювати у паперовому вигляді.

Крім того, з листопада 2018 року запрацював засіб ідентифікації особи – MobileID, завдяки якому громадяни зможуть отримувати державні послуги чи підписувати документи за допомогою мобільного пристрою.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS