Херсонська верф спустила на воду новий український танкер для голландської компанії

Угода з голландцями – перший за п'ять років великий суднобудівний іноземний контракт, що зайшов на українські верфі

Фото: SMG

Херсонська верф компанії Smart Maritime Group (SMG) провела 15 березня церемонію спуску на воду судна для голландської компанії VEKA Shipbuilding WT B.V. Про це повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію української компанії.

«Цей контракт дав нам можливість в черговий раз продемонструвати закордонним замовникам, що Smart Maritime Group може реалізовувати проекти в обумовлені терміни і з високим рівнем якості», – сказав генеральний директор SMG Василь Федін.

Херсонська верфь спустила на воду новий український танкер для голландської компанії

Повна вантажопідйомність танкера складає 5000 тонн, довжина – 110 м, ширина – 13,5 м, висота борту – 6,6 м. Порт приписки – Антверпен (Бельгія). Екіпаж 5 чоловік.

Танкер назвали AIMEE – на честь члена королівської сім'ї Нідерландів, принцеси Оранської-Нассау Еймі Сонг (Aimée Söhngen).

Після дооснащення судно буде поставлено на обслуговування лінії Антверпен-Зебрюгге-Остенде-Нівпорта.

При виготовленні корпусу було використано 1200 т високоякісної суднобудівної сталі виробництва Маріупольського меткомбінату ім. Ілліча, що входить в «Метінвест».

Херсонська верфь спустила на воду новий український танкер для голландської компанії

Нагадаємо, Smart Maritime Group виконує для компанії з Нідерландів замовлення на будівництво насичених корпусів двох танкерів. Друге подібне судно будується на миколаївській верфі компанії. Воно отримало ім'я EMMA.

Термін будівництва одного судна – 11,5 місяців. Вартість контракту становить більше 145 млн грн.

Раніше в SMG відзначали, що угода з VEKA – це перший за п'ять років великий суднобудівний іноземний контракт, що зайшов на українські верфі. Співпраця SMG з VEKA Group налічує більше 10 років. За цей час український холдинг побудував для VEKA 8 корпусів танкерів-хімовозів. В цілому для голландського ринку були побудовані 12 судів такого класу.

Раніше Mind писав, що злиття двох найбільших верфей Hyundai і Daewoo може змінити глобальне судноплавство.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS