Херсонська верф спустила на воду новий український танкер для голландської компанії
Угода з голландцями – перший за п'ять років великий суднобудівний іноземний контракт, що зайшов на українські верфі

Херсонська верф компанії Smart Maritime Group (SMG) провела 15 березня церемонію спуску на воду судна для голландської компанії VEKA Shipbuilding WT B.V. Про це повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію української компанії.
«Цей контракт дав нам можливість в черговий раз продемонструвати закордонним замовникам, що Smart Maritime Group може реалізовувати проекти в обумовлені терміни і з високим рівнем якості», – сказав генеральний директор SMG Василь Федін.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Повна вантажопідйомність танкера складає 5000 тонн, довжина – 110 м, ширина – 13,5 м, висота борту – 6,6 м. Порт приписки – Антверпен (Бельгія). Екіпаж 5 чоловік.
Танкер назвали AIMEE – на честь члена королівської сім'ї Нідерландів, принцеси Оранської-Нассау Еймі Сонг (Aimée Söhngen).
Після дооснащення судно буде поставлено на обслуговування лінії Антверпен-Зебрюгге-Остенде-Нівпорта.
При виготовленні корпусу було використано 1200 т високоякісної суднобудівної сталі виробництва Маріупольського меткомбінату ім. Ілліча, що входить в «Метінвест».

Нагадаємо, Smart Maritime Group виконує для компанії з Нідерландів замовлення на будівництво насичених корпусів двох танкерів. Друге подібне судно будується на миколаївській верфі компанії. Воно отримало ім'я EMMA.
Термін будівництва одного судна – 11,5 місяців. Вартість контракту становить більше 145 млн грн.
Раніше в SMG відзначали, що угода з VEKA – це перший за п'ять років великий суднобудівний іноземний контракт, що зайшов на українські верфі. Співпраця SMG з VEKA Group налічує більше 10 років. За цей час український холдинг побудував для VEKA 8 корпусів танкерів-хімовозів. В цілому для голландського ринку були побудовані 12 судів такого класу.
Раніше Mind писав, що злиття двох найбільших верфей Hyundai і Daewoo може змінити глобальне судноплавство.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.