Поставки апаратів класу feature phone, так званих кнопкових телефонів, продовжують зростати. Аналітики Counterpoint Research вважають, що в найближчі кілька років зростання збережеться: у 2019 році у світі буде реалізовано трохи більше 400 млн звичайних мобільних телефонів, а до 2021 року їх продажі повинні перевищити 1 млрд штук.
Feature phones мають, як правило, кнопковий інтерфейс і більш обмежений набір функцій порівняно зі смартфонами.
За оцінкою Counterpoint, продажі кнопкових апаратів принесуть близько $16 млрд у наступні три роки.
Одним із найважливіших факторів успіху телефонів цього класу фахівці називають їх дешевизну. За даними Counterpoint, у світі понад 3 млрд людей, чий дохід становить менше $2,5 на добу. Ця категорія користувачів, більшість з яких проживають в Африці, Азії і Латинській Америці, не може дозволити собі смартфонів.
Очікується, що в Індію, країни Близького Сходу і Африки в 2019-м надійде близько 306 млн мобільних телефонів, а у 2021 році сумарні поставки в цих регіонах перевищать 800 млн штук – майже три чверті від загального обсягу продажів цих пристроїв.
Серед країн лідером зі збуту feature phone є Індія, за якою слідують Бангладеш і Нігерія.
Аналітики відзначають, що одним з факторів зростання стало відродження недорогих мобільних телефонів Nokia, а також популярність пристроїв Jio Phone під назвою «smart feature phone» («розумні кнопкові телефони»). За рахунок удосконалених чипсетів і наявності операційної системи KaiOS ці апарати підтримують швидкісний мобільний інтернет і популярні додатки на зразок Whatsapp і YouТube.
Тим часом, за даними продажів, ринок смартфонів продовжує падати п’ятий квартал поспіль.
Також, як зʼясувалося, Samsung і Apple втрачають частку на ринку, а Huawei – збільшує.
За матеріалами The Daily Comm