Федеральна комісія у справах зв'язку США (FCC) з 2015 до 2018 року виписала штрафи на $208,4 млн компаніям, які використовують автоматичні дзвінки абонентам в комерційних цілях. Про це повідомляє The Wall Street Journal, на яку посилається Коммерсант.
Однак, як виявилося, за ці три роки владі вдалося стягнути з порушників всього $6790.
Загальна сума штрафів, накладених на компанії за «автообдзвони», з 2004 року складає вже $1,5 млрд, а розмір отриманих від порушників грошей за цей час перевищив $121 млн.
Незважаючи на те, що ще з 1991 року прийнято закон, який забороняє використовувати програми, що автоматично обдзвонюють абонентів для просування комерційних послуг, кількість таких дзвінків по країні не зменшується.
За прогнозами First Orion, до кінця 2019 року половина здійснених у США дзвінків припадатиме на спам-роботів.
За словами представниці FCC, федеральна комісія не має права збирати штрафи – цим займається Міністерство юстиції. Однак багато порушниками, за її словами, часто виявляються приватні підприємці або невеликі компанії, які не в змозі виплатити накладені на них штрафи.
Про те, як українському підприємцеві стати успішним у США, в матеріалі Mind «Американська мрія: як продавати українські товари в США».