Компанія Kids II відкликає близько 700 тисяч колисок після загибелі п'яти немовлят за останні сім років, передає gazettco.com.
У компанії уточнили, що мова йде про колиски Ingenuity Moonlight і Bright Starts Playtime. Їх продавали з 2012 по 2019 року в магазинах Walmart, Target і Toys R Us. Вартість колиски при цьому варіювалася від $40 до $80.
12 квітня ще одна компанія з виробництва дитячих ліжечок Fisher-Price повідомила, що відкликає 4,7 млн електронних колисок, після того як за 10 років через них загинули більше 30 немовлят.
Компанія попереджала, що колиска може бути небезпечна для дітей до 3 місяців. Американська академія педіатрії назвала її «смертельною» і закликала Fisher-Price та Комісію з безпеки споживчих товарів США (CPSC) відкликати товар.
Американська академія педіатрії 9 квітня випустила попередження про те, що взагалі немовлят слід укладати спати на спину на твердій рівній поверхні, а не під нахилом, як передбачає конструкція колиски. При цьому колиски, подібні Kids II, Fisher-Price та інших компаній, збільшують ризик випадкової задухи, йдеться в заяві академії.