Реклама зі страшними клоунами: Burger King знущається над McDonald’s

Фастфуд-мережа робить ставку на тролінг свого конкурента

фото LOLA MullenLowe

Мережа закладів швидкого харчування Burger King в черговий раз вирішила потролити свого конкурента – McDonald's. Цього разу об’єктом сарказму став традиційний рекламний образ McDonald’s – клоун Рональд Макдональд. Про це з посиланням на портал AdWeek, пише AdinDex.

Burger King на своїх рекламних постерах розмістив реальні фотографії дітей, які злякалися клоунів. Напис під постером стверджує: «Дні народження повинні бути щасливими». Так Burger King натякає, що дитячі свята краще відзначати у них, ніж в McDonald's, де дитину може налякати клоун.

Реклама зі страшними клоунами: Burger King знущається над McDonald’s
фото LOLA MullenLowe

Зазначається, що рекламну кампанію підготувало агентство LOLA MullenLowe.

Це не вперше, коли Burger King тролить McDonald's і клоуна. Наприклад, перед показом фільму «Воно», де головний герой – клоун Пеннівайз, глядачі несподівано побачили жахливий рекламний ролик, який закінчувався словами: «Ніколи не довіряйте клоуну. Burger King».

Нещодавно Burger King організувала ще одну рекламну кампанію «на зло» McDonald's. Зокрема, компанія обіграла знаменитий макдональдсівський продуктовий набір HappyMeal («Щаслива їжа»), і випустила власний під назвою Real Meal («Реальна їжа»), супроводивши це слоганом «Ніхто не може бути щасливим постійно. І це нормально».

На підтримку цієї ідеї Burger King почала продавати «Сумні Міли», «Роздратовані Міли», «Злі Міли» і «Та пішло воно все-Міли» (DGAF; do not give a f**k).

На початку року Burger King запустила в своєму ресторані у Стокгольмі нові лінійку бургерів під назвою «не Big Mac», серед яких «як Big Mac, тільки насправді великий», «як Big Mac, але приготований на грилі», «що завгодно, але не Big Mac» та інші.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS