«Як Big Mac, тільки соковитіший»: Burger King змінив назву для бургерів, щоб потролити McDonald’s (ВІДЕО)
Тепер в лінійці Burger King є навіть бургер під назвою «що завгодно, але не Big Mac»

Після того, як McDonald’s втратив свою торгову марку Big Mac в ЄС на початку року, її конкурент Burger King не втрачав часу, щоб «відкусити собі ласий шматок» у найбільшої в світі мережі бургерів. Про це повідомляє The Guardian.
Шведська Burger King запустила 31 січня в своєму ресторані у Стокгольмі нові лінійку бургерів під назвою «не Big Mac», серед яких «як Big Mac, тільки насправді великий», «як Big Mac, але приготований на грилі», «що завгодно, але не Big Mac» та інші.
Burger King випустила також жартівливе відео, як клієнти замовлять собі нові бургери.
Генеральний директор Burger King заявив, що сам факт програшу McDonald’s такому «маленькому гравцеві» є смішним, і його компанія не змогла з цього не скористатись.
Нагадаємо: нещодавно одна з найбільших у світі мереж ресторанів швидкого харчування McDonald`s втратила у суді своє ексклюзивне право на товарний знак Big Mac, програвши справу проти свого ірландського конкурента, мережі Supermac’s.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].