Найбільша соціальна мережа Facebook оновила рекламну політику. Тепер користувачі можуть публікувати оголошення, пов'язані з блокчейн-рішеннями і інформацію про події в індустрії криптовалют без попереднього узгодження з соцмережею, з посиланням на блог компанії пише ForkLog.
У своєму блозі Facebook оголосила, що рекламодавці вже не зобов'язані отримувати попереднє схвалення для реклами, яка пов'язана з блокчейном, освітою, подіями та новинами, що мають стосунок до криптовалюти.
Однак щоб розмістити рекламу криптовалюти, користувачам, як і раніше, необхідно отримати відповідний дозвіл. Крім того, зберігається повна заборона на рекламу первинних пропозицій монет (ICO), бінарних опціонів і контрактів на різницю цін (CFD).
«Ми прагнемо не допустити на наших платформах реклами, яка вводить в оману, особливо в сфері фінансових продуктів і послуг. Через це людям, які хочуть просувати криптовалюту і пов'язані продукти, такі як криптобіржі і програмне забезпечення й устаткування для майнінгу, все одно доведеться пройти процес огляду. Цей процес буде враховувати всі придбані ними ліцензії та інші публічні відомості про їхній бізнес», – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, на початку минулого року Facebook і Instagram заборонили рекламу криптовалют та ICO. Однак в червні обмеження було дещо пом'якшено – соцмережа дозволила розміщувати пов'язаний з криптовалютою контент, попередньо затверджений рекламодавцем.