Британська мережа супермаркетів Waitrose має намір випробувати інноваційні технології на своєму магазині в Оксфорді, пише Retail Detail, на який посилається retail.ru.
Ця ініціатива дозволить мережі позбутися багатьох тисяч тонн пластикової упаковки і підтримає світовий тренд щодо зниження споживання пластику, вважають представники мережі. Однак вони побоюються втратити покупців після впровадження нових правил.
В рамках «тестового магазину» Waitrose випробує першу концепцію «вибирай і змішуй» для заморожених фруктів без упаковки. Також пропонуються розливне вино і пиво, заправка чистячих засобів (у співпраці з бельгійською компанією Ecover) і екологічні упаковки для макаронних виробів, рису, зерна, бобових, сухофруктів і насіння. Клієнти зможуть взяти додому мелену каву в багаторазовій коробці.
Свіжі овочі і фрукти було вилучено з пластикової упаковки. Покупці можуть «позичити» багаторазові коробки в магазині після гарантійної застави в 5 фунтів.
«Буде цікаво подивитися, які концепції сподобаються нашим клієнтам, – сказав менеджер зі сталого розвитку Тор Харріс. – Ми знаємо, що ми не ідеальні і у нас ще багато роботи, але ми вважаємо, що це інноваційний спосіб досягнення чогось іншого».
Спочатку Waitrose має намір з'ясувати, чи хочуть покупці змінити свою поведінку при здійсненні покупок. Тому у покупців, як і раніше, буде можливість вибирати упаковані продукти в різних відділах нарівні з продуктами в багаторазовій упаковці.
Експеримент триватиме до 18 серпня і буде супроводжуватися масштабним опитуванням клієнтів.
Ніколи раніше супермаркет не впроваджував концепцію без упаковки в такому великому масштабі, стверджує мережа, яка запускає пробний проект під назвою «Waitrose Unpacked».
Ця ідея повинна в кінцевому підсумку допомогти заборонити використання пластикової упаковки в магазинах.
Більше про майбутнє багаторазової упаковки – в матеріалі Mind «Як позбутися світової проблеми з пластиком: дилема великого бізнесу».